Kategoriye Ait Yazılar

amator-sex-hikayeleri anal-sex-hikayeleri azra ensest-hikayeler genel

2192 okunma Annemin Gizli Kaçamakları

Annemin Gizli Kaçamakları

herkese selam olsun , benim adım Can, başımdan geçen gerçek olayları anlatıp anlatmama konusunda tereddütte kaldım ama sonunda anlatmaya karar verdim. Annem biraz genç yaşta evlenmiş. Annemle babam ben 2 yaşındayken boşanmışlar. O günden beri annem bütün hayatını bana adadı. Annem eczacıdır. İşinde zamanla ilerledi villada falan oturmaya başladık sonra beni ilkokuldan beri hep özel […]

2281 okunma Hemşire ablamı sahaba kadar siktiler

Hemşire ablamı sahaba kadar siktiler

Merhaba değerli forum okurları 1 ay önce başımdan gecen olayı anlatmak istiyorum. Öncelikle ablamı anlatayım biraz ablam 24 yaşında 174 boyunda 59 kilo siyah uzun saçlı yeşil gözlü bir kızdır olaya gelelim. Babam hayatını kaybedene kadar her şey yolundaydı ama babam öldükten sonra herşey tersine dönmeye başladı ve maddi durumumuz kötüye gitmeye başladı annem el […]

2000 okunma Dul Ablamın İçine Boşaldım

Dul Ablamın İçine Boşaldım

Merhaba sex hikayesi okurları, İsmim Cem 22 yaşında esmer  yağız bir delikanlıyım , sizlere Maraştan yazıyorum. Bu anlatacağım hikayede isimler dışında herşey gerçek ve yüzde yüz yaşanmıştır. Ben üç çocuklu ailenin ortancısıyım benden küçük bir erkek kardeşim ve birde benden 2-3 yaş büyük bir ablam var. Ablam  kara kaş kara gözlü tam bir esmer bomba,vucudu […]

967 okunma Bembeyaz vücudu olan yengeme neler yaptım

Bembeyaz vücudu olan yengeme neler yaptım

Yengem 46 yaşında ve yaklaşık 5 sene önce eşinden boşandı ve şuan da Ankara da tek başına yaşıyor bir gün onu ziyarete gittim ve bizde yaklaşık dört senedir görüşmüyoruz okulla alakalı bir durum nedeniyle Ankara’ya gitmiştim yani staj için daha sonra yengemi ziyaret ettim bir hafta onda kalacaktım bir yer bulana kadar her şey çok […]

1213 okunma Kocamın yeğeni otobüste götüme dayadı

Kocamın yeğeni otobüste götüme dayadı

ben 27 yaşında 6 yıllık evli bir kadınım eşimle severek evlendik ve çok güzel bir beraberliğimiz var yaklaşık iki yıl önceydi eşimin abisinin 16 yaşında ortaokula giden bir oğlu var evlerimiz yakın olduğundan çok gelip giderdi beni de çok severdi yenge derdi başka demezdi bende onu severdim, çok tatlıydı gözleri çakırdı sarı saçlı büyüyünce çok […]

1500 okunma Annemin Koca Gögüslerine Boşaldım

Annemin Koca Gögüslerine Boşaldım

Selamlar dostlar ben Emre 22 yaşındayım, annem ise 43 yaşında benim anneme olan bu seks dolu düşünce ve duygularım sizler gibi bu seks ve ensest hikayelerden sonra değil , ta cocukluktan bu zamana vardı,annem ve babam ben ufak yaşlarda ayrılmışlar ve bende annem ile yaşamıştım, hayatımdaki herşeyi annem öğretmişti cinsellik dahil, hatta bu yaşımda dahi […]

2263 okunma Babam İle Sikişirken Anneme Yakalandık

Babam İle Sikişirken Anneme Yakalandık

Merhabalar Değerli Sikiş Hikayesi Okurları Sizlere Başımdan Geçen Hem En Güzel Hemde En Korkulu Seks Hikayesi‘ni Anlatmak İstiyorum. Adım Cemre 21 Yaşındayım Üniversite Öğrencisiyim Sarışın Seksi Bir Kızım Bunu Çoğu Kişiler Söylemiştir Bu Zaman Yattığım Çoğu Erkek Vücut Hatlarımdan Dolayı Sikişemeden Hemen Boşalırlardı. Ben Artık Erkeklerin Beni Tatmin Etmesini Çok İstiyordum Kendimi Hiç Tatmin Edemiyordum Durmadan Masturbasyon Yapmaktan […]

1310 okunma Kocamın Önünde Masör İle Sikiştim

Kocamın Önünde Masör İle Sikiştim

Selamlar Siz Değerli Ensest Seks Hikayesi Okurları Sizlere Bunu Anlatmak İstemezdim Ama Sizlerin de Yazdıklarını Okuyunca Dayanamadım Ve Sizlere Anlatmak İstedim Resim Ve Bilgilerimin Hepsi Kendime Aittir Benim İle Büyük Penise Sahip Erkeklerin Yorum Yapmasını Bekliyorum. Adım Mina 32 Yaşındayım Esmer Seksi Dolgun Memelere Dolgun Göte Sahip Bir Kadınım 8 Senelik Bir Evliliğimiz Var Kocam İle Kocam […]

1470 okunma Arzu teyzem inim inim inliyordu

Arzu teyzem inim inim inliyordu

18 yaşımı yeni bitirmiştim ehliyetimi aldığım gündü öğleden sonra eve dönüyordum çok sevinçliydim sıra araba almaya gelmişti ama babama nasıl aldıracaktım o düşüncelerle evin önüne geldiğimde son model yabancı plakalı simsiyah bir BMW gördüm arabayı şöyle biraz inceledikten sonra evin kapısını çaldım kapı açıldı bu ne lan dedim içimden porno yıldızları gibi taş gibi bi […]

1332 okunma Nişanlımın Güzel götlü annesi

Nişanlımın Güzel götlü annesi

Been ve nisanlım canan, cananların istanbulda yasayan annesi hülya ve cananın uvey babası burhanı ziyarete gitmistik. Daha evlenmemize iki yıl falan vat. Ankarada yasıyoruz. İki gun kalmıstık ve son gecemizdi. Gecen iki gecede de odalarımız yanyana oldugundan burhanın ve hulyanın sevisme seslerini duyup acayip heyecanlanıyor deli gibi sevismistik. Son oturmus dordumuz de viskilerimizi yudumluyorken burhan […]

1144 okunma Yengem Ve Ben

Yengem Ve Ben

selam ben 18 yengem 30 yalşarında başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.ben abimlerle birlikte kalıyorum abim ben yengem tatile gittik kemerde bir yer tuttuk ve tatile başladık.sonra abimin iş yerinde bir aksilik oldugunu alan bir tel aldı hemen ist bula dönmek zorunda oldugunu söyledi.siz devam edin tatile ben gelirim dedi ve gitti.yengem benden boyca uzun […]

1750 okunma Kuzenim Orospuydu

Kuzenim Orospuydu

Merhaba ben Süleyman,hikayeden önce kendimiz az bişey tanıtayım;Ben 28yaşında,1,75 boyunda,bekar,ela gözlü yakışıklı bir kişiyim.Anlatacağım olay iki sene önce Temmuz ayında oldu.Benim 22 yaşında Zehra adında orospu bir kuzenim var.Zehra`nın fiziği,tipi yani her yeri çok güzel biraz orospu ama buda benim işime yaradı.Geçen sene ailem denize gittiğinde ben evde kalmayı tercih etmiştim.Uykudan kaltığım zaman kahvaltı hazırlamıştım […]

972 okunma Abimin Arkadaşıyla Her Pozisyonu Denedik

Abimin Arkadaşıyla Her Pozisyonu Denedik

Üniversite öğrencisi bir kızım üniversitenin son senesini artık iyice hayatı çılgınca yaşamaya başladım. Zaten ailem de bunu biliyor yani erkek arkadaşlarım oluyordu ve seslerini çıkarmıyorlardı. Farklı bir şehirde yaşıyorum bazen ailemin bulunduğu şehre geliyorum ve biraz yanlarında kalıyorum. Abim annemlerle beraber yaşıyor oda kendi halinde işe gidip gelen biri yani ailenin hınzırı benim. Her neyse […]